Då vi alla är medansvariga till att vårt boende är välfungerande och trivsamt ser vi gärna att boende själva felanmäler
om något inte fungerar tillfredsställande
Felanmälan
Tvättstugorna
Felanmälan av maskiner i tvättstugorna görs till Podab:
https://www.podab.se/service-support/boka-service
Övriga fastighetsärenden
Detta gör du till vår fastighetsskötare Rubin Facilitetsservice AB via deras hemsideformulär.
Vid akuta ärenden går det att ringa: 08-744 26 01 (öppet vardagar 07.30-16.00)
Vid akut skada utanför de ordinarieöppettiderna finns ett journummer: 08-25 66 62 (öppet vardagar 16.00-07.00 samt helger)
IT och telefoni
Om du vill felanmäla TV, bredband eller telefoni, kontaktar du din leverantör. Föreningen har gruppanslutning för bredband och TV hos Tele2 (f.d. Com Hem).
Övrigt
Om du har någon allmän fundering kring föreningens allmänna utrymmen, sophantering, hissar, hemsida eller rutiner
kontaktar du styrelsen via info@brfalphyddan.se
Vid akut fara för liv, egendom eller miljö ringer du 112.
© Brf Alphyddan
Brf Alphyddan, Alphyddevägen 13, 131 35 Nacka
Organisationsnummer: 714000-0022