Då vi alla är medansvariga till att vårt boende är välfungerande och trivsamt ser vi gärna att boende själva felanmäler
om något inte fungerar tillfredsställande
Felanmälan av maskiner i tvättstugorna görs till Podab:
https://www.podab.se/service-support/boka-service
Felanmälan gör du smidigast till vår fastighetsskötare Delagott via deras hemsideformulär.
Vid akuta ärenden går det att ringa: 08-33 12 10 (öppet vardagar 08:30-16:00).
Du kan även maila på felanmalan@delagott.se
Jour
Vid akut skada utanför de ordinarie öppettiderna finns ett journummer: 08-55 11 05 00 (öppet vardagar 16:00-08:30 samt helger).
Ett ärende är akut om det kan leda till större skador på fastigheten eller löper risk att skada person eller egendom. Observera att utryckning av jouren innebär en kostnad som kan komma att debiteras dig som medlem.
Om du vill felanmäla TV, bredband eller telefoni, kontaktar du din leverantör. Föreningen har gruppanslutning för bredband och TV hos Tele2 (tel.: 90 222).
Om du har någon allmän fundering kring föreningens allmänna utrymmen, sophantering, hissar, hemsida eller rutiner
kontaktar du styrelsen via info@brfalphyddan.se
© Brf Alphyddan
Brf Alphyddan, Alphyddevägen 13, 131 35 Nacka
Organisationsnummer: 714000-0022